Logitech G5 Rattlesnake camo mod

Nedavno sam od prijatelja dobio gomilu neispravnog računarskog hardvera. Ono što u većini slučajeva uradim je da rastavim sve, sačuvam delove koji se mogu iskoristiti u elektronici (samogradnji), kutije (ako su ispravljači u pitanju) itd. Ovog puta situacija je bila nešto drugačija...
Među neispravnim hardverom uočio sam kompletan miš Logitech G5. Budući da isti model posedujem najmanje 7 godina i iz ličnog iskustva znam da je bukvalno nesalomiv, nije mi bilo jasno šta jedno takvo "parče" hardvera traži među pomenutom odbačenom hrpom. Pre ikakvog testiranja pozvao sam prijatelja i pitao ga u čemu je problem, a on mi je rekao da je najverovatnije kabel u prekidu ili je "nešto peto" u pitanju, te da se ne isplati zezati se sa popravkom. Dakle on se odrekao svog Logija i za njega je taj miš "pokojni".

Kako se dugo vremena bavim elektronikom stekao sam određen stav prema uređajima, te mi je od uvek bilo žao da bacim nešto što se može popraviti i "vratiti u život". Takav je bio slučaj i sa ovim mišem. Osim toga vrlo dobro znam cenu Logtecha G5, koja uopšte nije zanemarljiva. Odlučio sam da pokušam sa popravkom te sam najpre zamenio USB kabel. Nakon prvog povezivanja na računar stari Logi je proradio bez greške. Ali tu nije kraj ovoj priči. U prvi mah hteo sam da ga sklopim i vratim prijatelju, a onda sam došao na ideju da ga malo modifikujem. Kad je već bio na putu ka večnim lovištima, računao sam da se bivši ali i budući vlasnik neće ljutiti ako ga malo "našminkam". Fabrički izgled miša bio je ovakav:

(foto: engadget.com)


I tako sam počeo sa modifikacijom miša. Prvo sam ga kompletno rasklopio a zatim je usledilo šmirglanje "do koske". Prvo šmirgl papirom 320, pa 400 (vodeni) i na kraju 1200 (vodeni). Nekoliko fotografija...

Priprema:



Sledeći korak je izrada rebrastih stranica i bušenje bočnih rupica, a zatim ponovo šmirglanje i prelazak sa jednim slojem providne osnovne boje. Nakon sušenja, usledila su 3 sloja laka  oker boje.

Dizajniranje i priprema osnove:




Na kraju preostalo je još da starom Logiju pokušam da dodam Rattlesnake camo šare i izradim logo za prijatelja.

Nanošenje poslednjeg sloja:



Za izradu šara upotrebio sam parče obične plastične mrežice - one koja se koristi na prozorima za zaštitu od insekata, a logo sam gravirao, a zatim ga popunio permanentnim markerom. Nakon toga usledila su još 3 (poslednja) sloja laka, te još malo poliranja, a rezultat vidite na poslednjem foto albumu:


Za kraj reći ću da stari/novi vlasnik Logitech G petice, u prvi mah nije shvatio da se radi o istom mišu. Nadam se da će ga koristiti u zdravlju i da će njime presuditi mnogim tenkovima "neprijateljskog" tabora.



Upotrebljeni materijali:
-šmirgl papir običan 320
-šmirgl papir vodeni  400, 1200
-lak boja u spreju marke KENDA, boje: oker, crna, lak providna
-kabel starog miša prerađen za USB
-bušilica 3mm

Eksterne veze:
-Video prezentacija
-Forum Sveta kompjutera mod miša Logitech G5
-Rattlesnake
-Logitech G5



   




0 Comments »

Leave a comment






Mobile View
Template modified for blog modd4fun by modd4fun*
Powered by Blogger Skins
Theme: TheBuckmaker | Free Wordpress Templates