WOLFENSTEIN - part IV - Enemy Territory

Igrači koji se drže Rambo stila ne opstaju dugo na mapama niti se zadržavaju kao članovi ekipa ili klanova. Potrebno je da svaki pojedinac i član ekipe doprinese svom timu radi ostvarenja ciljla i ispunjavanja zadataka koji su pred njih postavljeni. Na kraju krajeva od toga zavisi ishod i rezultat igre, a cilj svake ekipe jeste da "dobije" mapu. Ima tu i onih igrača koji zalutaju pa dodju da se zabave. Može se i tako igrati, ali takvima se preporučuju fun serveri kojih ima mnogo. Usput neka ne zaborave da ponesu svoje kofice sa peskom i šablone za peščane kule i srdašca. U pravim ekipama "gine se" za mapu. Nema skrivanja po mišjim rupama i nema šale.
No da nastavimo dalje. Gameplay ET-a je sledeći: Postoji 5 klasa vojnika, Soldier, Medic, Engineer, FiledOps, CovertOps. Svaka klasa napreduje kroz igru po zaslugama i doprinosu. Igra stiže sa 6 "fabričkih" mapa na kojima je relativno dobro odrađen balans ekipa. Default mape su Gold Rush, Siwa Oasis, Seawall Battery, Rail Gun, Wurzburg Radar i Fuel Dump. Na svakoj mapi se jedna strana brani a druga napada. Zadatci su različiti a detaljnije o svemu možete naći ovde>>
Postoji više verzija i priča o tome zašto ET nikada nije doživeo svoju single player verziju ali sada se nećemo time baviti. Ono što je bitno i sigurno jeste da je to jedna od rektih FREE (besplatnih) multiplayer igara koja ne traži čak ni registraciju putem neta za rad` key codea, a da sa sobom nosi tako bogat sadržaj.
Ruku na srce ET je takođe i veoma bugovita igra koja zahteva određeno vreme i strpljenje od igrača. To podrazumeva prolazak određenog vremena, tokom koga se igrač navikava na opcije za podešavanje igre, gameplay ET-a, zatm kada u neku ruku stasa u uslovno rečeno dobrog igrača te kada spozna svoje sposobnosti, može početi i sa detaljnijim podešavanjima igre. Najjednostaviji primer za pomenuto jeste fire rate (brzina ipaljivanja metaka). Kao Noob igrač ne primećuje fire rate, da li je veći ili manji i koji su sve uticaji. Kasnije kada spozna igru može da uvidi da brzinu fire ratea može povećati optimizacijom rezolucije igre, podešavanjem opcija tekstura, pa čak i optimizacijom programa i servisa koji "trče" u pozadini operativnog sistema itd.
Ruku na srce ET je takođe i veoma bugovita igra koja zahteva određeno vreme i strpljenje od igrača. To podrazumeva prolazak određenog vremena, tokom koga se igrač navikava na opcije za podešavanje igre, gameplay ET-a, zatm kada u neku ruku stasa u uslovno rečeno dobrog igrača te kada spozna svoje sposobnosti, može početi i sa detaljnijim podešavanjima igre. Najjednostaviji primer za pomenuto jeste fire rate (brzina ipaljivanja metaka). Kao Noob igrač ne primećuje fire rate, da li je veći ili manji i koji su sve uticaji. Kasnije kada spozna igru može da uvidi da brzinu fire ratea može povećati optimizacijom rezolucije igre, podešavanjem opcija tekstura, pa čak i optimizacijom programa i servisa koji "trče" u pozadini operativnog sistema itd.
Mnogo više o optimizaciji ET -a te skriptama koje se u tu svrhu mogu iskoristiti možete naći na sajtu Planet Wolfenstein, zatim Enemy-Territory4players ili na sajtu RTCW Filefront. Na istim lokacijama možete downloadovati celu igru sa potrebnim patch -evima (ima ih nekoliko a trenutno najpopularniji je 2.60b). O modifikovanju igre, te modovima u kojima se može igrati, puno korisnih informacija pronaći ćete na sajtu Splash Damage.
O modovima koji se često koriste i vredni su pomena, možete više saznati na sledećim linkovima:
ET ProJay MOD
No Quarter MOD
Potrebna konfiguracija za Enemy Territory:
CPU minimum 600 Mhz
128 MB RAM memorije
grafička kartica sa OpenGL podrškom i 32 MB RAM memorije
internet veza sa minimalnim protokom od 56.6k
Ovaj članak nikako se ne odnosi na chatere kojih ima previše. Čovek mora naučiti da jednostavno ignoriše takvu sortu.
U narednom članku biće reči o načinu modovanja ET-a itd. Do tada sve najbolje.
ET FOREVER!
jawohl!!!
``Ovaj članak nikako se ne odnosi na chater -e kojih ima i previše. Čovek mora naučiti da jednostavno ignoriše takvu sortu, jer kada bi smo se osvrtali na svaku balu "prišljamčenu" i zapljenu za trotoar ne bismo daleko dogurali.``
Citajuci ovo bas si me nasmejao. Vec sam poceo da te zamisljam kako drzis noz u zubima i juris citere po mapi.
Ja bi se jos malo samo nadovezao na tebe, sa jednom porukom onima, koji su tek sada poceli da igraju ET, pa naravno da u pocetku vise puta budu ubijeni nego sto oni ubiju protivnockog igraca, da po meni to nije sustina igre ko koliko puta ubije i koliko puta pogine. No malo sam otisao nasiroko, hteo sam samo da kazem da je sabo potrebno vezbanja i rezultati sami dolaze, ne treba u ocaju pribeci citevima, pre ili kanije oni budo provaljeni, a naravno posle toga obelezeni zauvek kao citeri. Grrrrr.
hUntEr
natürlich !!! ...hvala za komentar hUntEr :))... probaj translate page pa javi kako radi...poz..
Sve je ok dok ne pocnes da citas postove, transletovane na madjarski.
hUntEr
:)
...ali za home, oTThon...aaaaaaaaa...